Bag is packed - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu Bag is packed - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu

Bag is packed

Door: Viki

Blijf op de hoogte en volg Viki

17 Juli 2007 | Nederland, Vijfhuizen

I spend a whole day packing my bag! It was terrible. I wanted to take everything with me, which is impossible of course. At the end I decided to leave most of the stuff at home, and just go! The weight limit of the luggage is 20 kilo. My luggage weighs 21 kilos, so I hope this is okay. I will take my laptop with me in my hand luggage.
Tomorrow is the big day. I will meet the others at Schiphol and our plain leaves at 18.20 hours. I am starting to get a little bit nervous about the whole thing, but I think that feeling will go away at the moment I pass the gates at Schiphol. That sounds like I am smuggling drugs, which I do not for the record.
This will be my last evening in The Netherlands for the year! My mother will make delicious dinner for me, ‘tsoutsoukakia’, which is a Greek meal. It is meatballs in tomato jus, with rice and a Greek salad.
I think I will have difficulties with sleeping tonight. I always have that problem before travelling. I could just stay up for a while and have a couple of drinks. I think that will help me fall into a deep sleep and wake up somewhere in the afternoon…:-)

• 17 Juli 2007 - 16:53

Danny White:

Hi Vik,

Uhmmz... waar zal ik beginnen.

Ik ben momenteel een beetje perplex, want wist helemaal niet dat je naar Zuid Afrika ging!
    Ik wens je heel veel plezier daar, ik kan je al verklappen je zult je ogen gaan uitkijken het heeft zn hele mooie kanten, maar ook zn hele slobberige kanten.

Had ik het maar eerder geweten dat je ging, ik ben zojuist vorige week terug gekomen van het bezoeken van een oud huisgenootje die daar ook een half jaar aan de uni heeft gestudeerd.

Maar goed, ik wens je heel veel plezier en kijk vooral goed uit met je mooie blonde lokken.

Dikke Kus en Veel Liefs

Danny

Houdoe he!

• 18 Juli 2007 - 06:55

Linda Fokker:

Ha die Vik,

Jammer dat we gisteren allemaal weg waren. Leuk dat je een briefje in de bus hebt gedaan.
    Lieve meid, een hele goede reis en ontzettend veel plezier in Zuid Afrika. We horen via Nanneke wel hoe het je daar vergaat.
    Maak er wat van, van je schoolwerk maar vooral heel veel genieten, dat mag ook!!!
    Veel liefs van ons vieren.

Linda, Lex, Denise, Tatjana

• 18 Juli 2007 - 12:53

Marianne (Buuf):

Natuurlijk ben ik meteen gaan kijken op jouw site! Jammer genoeg ben ik al niet meer de eertste die reageert... Maar toch een leuke 3e.. hihi..
    Heel veel plezier!!
    En we blijven je hier volgen hoor!!!
    Hou je haaks!

Houdoe!

• 19 Juli 2007 - 06:55

Sophie Leloux:

Hey Vik!

Ik ben erg benieuwd naar je verhalen:) veel plezier he...

kus

• 19 Juli 2007 - 12:38

Vincent:

Hee schatje, wat een gestress was het hea met je spulletjes pakken.
    Ben blij dat je het allemaal goed is gegaan onderweg naar Port Alfred.
    Love u

XXX

• 19 Juli 2007 - 18:52

Didi:

Hey!

Als het goed is ben je nu aangekomen. Hopelijk een goeie reis gehad?!
    Heel veel plezier daar!

Liefs Didi

• 20 Juli 2007 - 12:41

Rio:

Hey Vikos!

Had ook nie anders verwacht ongeveer alleen maar foto's van 't terras te zien! ;p Goed aangekomen dus in afrikaantjesland..fijn om te horen! heb vandaag ff de 2banken van de buurtjes op de kop getikt, goed he?! dus als je weer komt (wat al bijna t geval is, want je zit er al een dag!) dan hebbe we 'n nieuw interieur! Maar goed ik verwacht binnenkort een persoonlijke mail..haha.. genietse nog ff en dan hard aan de bak (pauline ook!)

Dikke kus, je allerliefste roomy!

• 20 Juli 2007 - 23:38

Marije V.d. Made:

Hee Viki :)
    Hartstikke leuk joh, ik dacht nog dat je in februari ging, maar je bent al aangekomen!!!! Echt super! Heeeeeeeel veel plezier daar, en voorzichtig ;)
    Ik hou je site in de gaten!!
    Liefs xx

• 22 Juli 2007 - 17:23

PALM:

He Vik!

Die 10 foto's is natuurlijk niks. Je kunt er nu 100 plaatsen, hebben we tenminste wat om te kijken!

En je weet: go, girl. go, je kan 't!