Fish River Hotel - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu Fish River Hotel - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu

Fish River Hotel

Door: Viki

Blijf op de hoogte en volg Viki

02 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Yesterday we had our practice in another hotel, the Fish River Hotel! This hotel is big and very nice. It has an amazing sea view. We went on a beach drive with one of those little cars, used when playing golf. This was funny!

Praktijk lopen in Fish River Hotel is veel leuker dan in het Halyards Hotel. Fish River is groter en mooier. Normaal gesproken worden we met een busje heen en weer gebracht naar de hotels. Op de terugweg hadden we echter eigen vervoer geregeld. We zaten in de achterbak van zo’n soort busje waar 2 mensen voorin kunnen met een bak aan de acterkant. Weet echt niet hoe zo’n ding heet. Maar in ieder geval, het was hartstikke donker buiten en koud!! Damian reed loei hard en haalde allemaal vrachtwagens in. Wij keken natuurlijk recht in de lichten van die vrachtwagens. Het moet er heel grappig uit hebben gezien, 3 meiden achterin gekleed in nette rokjes, panty’s, en hakken aan.. Toen we aankwamen waren we ijspegels..

Vandaag eindelijk echt les gehad, 1ste lecture. Erg spannend over Human Resource Management. Er is veel meer interactie in de les dan in Nederland. Iedereen praat mee. Ik vond het wel erg leuk. Die studenten hier werken hard en zijn erg gericht op hun school. Een heel verschil met de Nederlanders, waarvan sommige nog geen dag zonder alcohol hebben doorgebracht…

• 02 Augustus 2007 - 18:49

Froukje:

je mag nu lekker genieten van je weekend want je hebt geen praktijk meer:P:P
    prettig weekend liefs

• 02 Augustus 2007 - 19:24

Leon:

whats up Viki alles kids daarow sorry dat ik je nog niet gebeld heb maar in het weekend doe ik dat wel hoor bevalt het daar een beetje ik mis je wel hoor maar het is ook wel chill lekker rustig haha grapje jou vriendje die komt film kijken zo hou ik die gozer ook van de straat je weet toch haha hey maar ik bel je van het weekend sorry nogmaals veel plezier daarow kusjes your brother aaaicht

• 02 Augustus 2007 - 21:24

Marco:

Heeeej Viki!!!

Een berichtje van je buurjongen :P
    Ik volg nu ook net je verhaaltje, k heb ze net allemaal doorgelezen. K ben zelf ook net terug van vakantie :d

Echt wat je allemaal doet daar in het 'warme' zuiden :p
    Gaaf hoor !!!

gr. Marco