Adres en nummer - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu Adres en nummer - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu

Adres en nummer

Door: Viki

Blijf op de hoogte en volg Viki

04 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo allemaal!

Thanks voor al jullie leuke reacties!
Hier even mijn adres gegevens van hier en zoals beloofd mijn nieuwe afrikaanse nummer.

Mijn adres hier in Port Alfred is:

Viki Boviatsis
Eiss Campus, room 24
1 Grand Street
6170 Port Alfred
South Africa

Mijn telefoonnummer is: +27727332107

CIAO

  • 04 Augustus 2007 - 15:27

    Mariette:

    Hee meis,

    ziet er allemaal echt top uit daar! Echt een topervaring, iets om nooit te vergeten. Ik ben aan het werk op Ameland in een pizzeria, ook erg leuk:) Helaas ben ik vandaag ziek dus een dagje rust. Ik wens je nog heel veel plezier en succes en ik blijf je verhalen volgen.

    Dikke kus

  • 04 Augustus 2007 - 18:30

    Jessica:

    Hej vik!

    Was zelfs op vakantie en lees nu pas al je verhalen.. vet gaaf man. Lijkt em ook erg interessant daar les te krijgen (en zo te horen met gemotiveerdere mensen dan op eigen school...)
    mis je het thuisfront al een beetje?

    heel veel plezier nog en ik hou je site in de gaten! ;)

    dikke kus!!

  • 06 Augustus 2007 - 09:41

    Isa:

    lieve lieve vik!
    wat ziet het er allemaal super uit, sorry dat ik nu pas wat laat horen, maar mn comp is stuk!! ik kwam vincent tegen op de feestweek van santpoort, we missen je alletwee heel erg! hij zei dat jullie veel contact hebben, wat fijn om te horen! volgens mij heb je daar nu echt de tijd van je leven. ik ben nu bij oma, op haar computer, ik stuur je snel een lange mail met alle verhalen. david en ik gaat super goed, heel erg fijn. net een week theateropleiding gedaan, zoo super leuk was dat!
    lieve schat, ik mis je, maar word heel blij als ik kijk naar al die vrolijke fotos. hoop dat het goed met je gaat!
    veel liefs, dikke kus, je vriendinnetje Isa! xxxxxxxxxxx

  • 06 Augustus 2007 - 09:42

    Isa En Oma:

    je krijgt lieve groetjes van oma

  • 08 Augustus 2007 - 20:30

    Koos En Thea Donker:

    Viki, wij waren al enthousiast over Zuid-Afrika maar nu wij jou verhalen lezen kijken wij met smart uit naar onze reis in september naar dit fantastische land. Groetjes

  • 04 September 2007 - 08:39

    Elze :

    heey Vik!

    Zooo Dat is wel een hele lange tijd geleden! ik ben net als Jess de hele vakantie weggeweest, dus vandaar dat ik pas deze week je site in het boekje zag staan. Hey maar wat gaaf, dat je al zoveel mooie dingen hebt gezien en al zo'n leuke tijd achter de rug hebt! Als ik al je foto's en verhalen lees dan heb ik zelf ook ongelooflijk veel zin om er heen te gaan! hahah dus je zou zo de PR kunnen doen daar ;-)

    Hier in Leeuwarden valt nog niet heel veel te beleven, school en colleges zijn net weer begonnen. Het is wel gezellig in 't koehuis, leuk meisje in je kamer, heb al'n beetje kennis gemaakt.

    Hey maar ik zal het verhaal niet te lang maken want anders moet je weer zoveel tijd uittrekken om het te lezen! Heel veel plezier daar! ik wens je echt een super gave en gezellige tijd toe! hahah verken de buurt maar goed daar, want ik ga je volledig uithoren als je terug bent ;-)! haha dan weet ik ook waar ik heen moet!

    Ciao Elz :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Zuid Afrika

A half year in South-Africa!

Recente Reisverslagen:

28 December 2007

Durban

28 December 2007

Drakensberg and Lesotho

12 December 2007

Rifle Practice!

10 December 2007

Alicedale

01 December 2007

Nog korter!
Viki

One year internship at Vail resorts in Colorado, USA!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 56147

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2009 - 20 September 2010

Colorado

18 Juli 2007 - 13 Januari 2008

Zuid Afrika

Landen bezocht: