Colorado, here I come! - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu Colorado, here I come! - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Viki Boviatsis - WaarBenJij.nu

Colorado, here I come!

Door: Viki

Blijf op de hoogte en volg Viki

30 Juli 2009 | Nederland, Vijfhuizen

Het is dan eindelijk zover. Na een tijdje op een toplocatie in Leeuwarden te hebben vertoefd staat mijn huisje weer leeg en komt de nieuwe bewoonster er binnenkort achter dat de gaten, die mijn broer in mijn kamer had geboord, uitkomen in de badkamer. Oeps..
Nog slechts 3 weken en dan hang ik enkelen uren in de lucht richting het land dat Columbus per ongeluk ontdekte. Door deze meneer staan gekookte aardappelen in Nederland wel erg vaak op het menu en dus stap ik straks over op oversized friet in the USA. Ik zal mezelf 1 jaar settelen in een staat waar een groot deel van de Rocky Mountains zich laat zien en waar niet iedereen gelijk naar buiten rent zodra de witte korreltjes uit de lucht vallen. Sneeuw is voor deze bevolking net als regen voor ons.
Ik zal gaan werken bij Vail Resorts (www.vailresorts.com) als sales en marketing medewerkster en zal mijn uiterste best doen om ondanks de crisis de bezetting omhoog te krikken. Een aardige bijkomstigheid is de gratis ski-pas die me de mogelijkheid zal geven om mijn lichaam te versieren met kleine en grote blauwe plekjes. Ik heb altijd al op een snowboard willen staan waarbij ik met hoge snelheid en de wind door mijn haren de eindstreep bereik. In mijn geval zal deze streep vervangen worden door een keiharde boom, maar het idee blijft me aanspreken.

Nu nog even mijn visum rond krijgen en ik ben klaar voor vertrek! ZIN IN!!!

  • 29 Juli 2009 - 23:14

    Gert-Jan:

    Hey die Viki, na een jaartje USA boekje schrijven?
    Nog niet eens weg en dan al een erg leuk stuk op schrift.
    Have fun and be careful.
    See you.

  • 30 Juli 2009 - 09:07

    Prins:

    Hoi Viki!
    Gefeliciteerd, hopen dat je je visum snel rond krijgt, en dan heel veel plezier van ons gewenst! Succes daar. We zien elkaar snel, liefs! PALM(N)

  • 30 Juli 2009 - 09:08

    Anneke:

    Haha, ik kijk uit naar je andere stukjes meis.. ;)

    Veel PLEZIER!!!

  • 30 Juli 2009 - 10:27

    Jeltine:

    Viki,

    Heel veel succes, plezier en geluk in Colorado!!! :)
    Een nieuw avontuur komt je tegemoet. Echt super.
    Ik kom waarschijnlijk wat later jou kant op want kon in november niet meer vakantie opnemen :( Vanaf januari kan ik een keertje komen om samen te boarden. Lijkt me helemaal super! Tot wanneer kun je daar snowboarden??

    We'll keep in touch.

    xx Jeltine

  • 30 Juli 2009 - 10:32

    Geral:

    Hey chick!
    Super leuk dat het allemaal bijna rond is! Ik zie je snel in Den Haag!
    Xx

  • 30 Juli 2009 - 13:33

    Sophie:

    Hoi Vik,

    Wat een nu al leuk verhaal:)
    Ben benieuwd.

    Liefs ut Grun

  • 02 Augustus 2009 - 08:41

    Mandy:

    Hee meis,

    wat gaaf dat alles is doorgegaan! Heel erg spannend hoor.

    heel veel succes!

    dikke kus

  • 07 Augustus 2009 - 09:32

    Familie Fokker:

    Hoi Viki,

    Als wij in Frankrijk zitten maak jij de oversteek naar de VS. Een hele goede reis en heel veel plezier in Colorado.

  • 10 Augustus 2009 - 14:39

    Jessica:

    heeee vik!

    Wat vet!!! ik ben dat noorse semester gaan doen en vandaag eerste introdag Het is echt super hier :D
    Lekker genieten daar en ik hou je site wel in de gaten

    Doeg! X

  • 14 Augustus 2009 - 13:26

    Nadia:

    Lieve Vikster!

    Ik wil jou heel veel suc6 en plezier wensen in the U.S.A. Het wordt echt een avontuur, heel gaaf dat je er voor gaat! Je hebt ook een top functie!! Ik ga onze rookmomentjes wel missen hoor, en onze gesprekken :-(
    Maar we houden contact via de mail alright??

    Liefs xx Nadia

  • 14 Augustus 2009 - 22:27

    Miranda:

    Hoi Vik,

    Leuke uitdaging en ik weet zeker dat je er in zal slagen.
    Laat nog eens van je horen en doe voorzichtig met het skiën.
    We zullen je missen.

    Liefs Miranda en natuurlijk alle andere eliveldjes.

    Ps. zal proberen je activiteiten bij te houden.

  • 16 Augustus 2009 - 13:48

    PALM(N):

    Zo, dat je ons maar veel mooie foto's kan laten zien! We hebben je fotoruimte een beetje opgewaardeerd. Cadeautje.

    Tot dinsdag!

  • 20 Augustus 2009 - 18:31

    Carolin Sälzler:

    Hey lieve meid!

    Ik vroeg me af of je goed bent aangekomen aan de andere kant van de oceaan?
    Laat je snel iets van je horen?!

    Liefs xxx Caro

  • 31 Augustus 2009 - 14:24

    Miek:

    Hi Vik!
    Super gaaf joh, wordt vast een top stage! Heel veel plezier en laat snel iets van je horen ;-) X

  • 20 September 2009 - 21:40

    Carolin Sälzler:

    Hey lieverd,

    hoe was je concert van Jason Mraz gister? Heb je je vermaakt?

    We bellen snel weer!

    Liefs en dikke kus!

  • 23 September 2009 - 13:42

    Carolin:

    Ha lieverd,

    wat een verhaal over al je avonturen zeg! Echt geweldig en aangezien het bij jullie nu al sneeuwt, voorspeld dat een hele mooie sneeuwachtige winter daar. Dus ik ga je ZEKER opzoeken :) Ik denk dat het ergens in Januari wordt... Komt dat uit?

    Nou meis we gaan snel bellen inderdaad. Ik wens je in ieder geval nog heeeel veel plezier met je leuke collega's en tussen de mooie natuur!

    Veel liefs xxx Caro

  • 11 November 2009 - 18:51

    Carolin Sälzler:

    Waaaah meisie!
    Wat een verhalen zeg, haha! En er zijn echt dingen die me zoooo bekend voorkomen. Waaronder het; "how you doing" gebeuren. In het begin antwoordde ik nog netjes met "Good how are you?" maar nu houd ik t ook gewoon bij een simpel "how you doing" Hahaha! Verder hebben wij hier ook al minimaal 10 dagen zonder warm water gezeten, wat behoorlijk A-relaxed is om te douchen...
    Dus ik kan me volledig in je inleven, haha! Maar fijn om te horen dat je t er nog zo naar je zin hebt en we moeten binnenkort maar eens concrete bezoek-plannen gaan maken :D:D

    Veel plezier nog Vik en tot bels! :D

    Liefs en dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Viki

One year internship at Vail resorts in Colorado, USA!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 56156

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2009 - 20 September 2010

Colorado

18 Juli 2007 - 13 Januari 2008

Zuid Afrika

Landen bezocht: